Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anthonetta - 26-01-2008 20:54:35
Computers & Telefonie

slechte scharnieren Asus laptop

ik kocht ca. 4 jaar geleden een asus laptop, waarvan de scharnieren bij gewoon gebruik binnen de garantietermijn begonnen te scheuren.
de laptop werd opgehaald en gerepareerd, telefonisch werd medegedeeld dat het een constructiefout was van dit model.
nu weer 2 jaar later zijn de scharnieren weer gescheurd, en het deksel/beeldscherm begint te wijken aan de zijkanten.
de garantietermijn op de reparatie is verlopen, maar ik vind dat het gezien een fout is men mij moet tegemoetkomen bij de aanschaf van een nieuwe.
maar men is daartoe niet bereid en ook niet om het zonder kosten te repareren,
wie kan me over mijn rechten informeren en hoe handel ik dit het beste af?