Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dedee - 12-03-2008 21:55:25
Elektronica & TV

Huurwoning zonder tv en telefoonaansluiting?


ik ben een half jaar bezig om mijn telefoonlijn gerepareed te krogen en word door mijn woningstichting en kpn van het lastje naar de muur gestuurd.

de vorige bewoner van de flat heeft op een of andere manier de hele telefoonlin stukgetrokken en het hangt nog maar aan 1 kabeltje van alle kabbeltjes waar hij aan hoort te hangen, de verbinding van is stuk zodra het de woonkamer in komt en kon ik dus zo de woonkamer in trekken, de logeerkamer waar de kabel binnenkomt hangen de draadjes naar buiten. want hij moet door de muur de woonkamer in.

bij de controle van de woning zeiden ze tegen mij dat ze daar niet aan mochten komen en dat kpn dat moest doen. ik naar kpn en die zeggen dat ze dat inderdaad repareren maar dan zijn de kosten voor mij. ik zie niet in waarom ik dat moet betalen, ik heb het niet stukgemaakt. ik weer naar de woningstichting om te vragen of zij de rekening niet doorgestuurd konworden naar de vorige bewoner. hun zeiden dat hun dat echt niet konden doen daarvoor moest ik bij kpn zijn. en zo een half jaar heen en weer. ik heb in de tussentijd dus ook geen internet aan kunnen sluiten. gelukkig zijn er mensen die het dan weer niet beveilegd hebben. maar dat wil ik ook niet ik wil mijn eigen.

ik heb er dus schoongenoeg van en ben naar de woningtischting gegaan en nu kreeg ik een voicemailbericht dat zij rond hebben gevraagd en ze zei letterlijk dat hun alleen de woning leveren zonder tv en telefoonaansluiting, ik heb het geluk dat een oaar bewoners eerder dat aan heeft gesloten. dat zou betekenen dat die bewoner helemaal van benden naar boven voor de tv en telefoon een verbinding heeft moeten betalen. dat gaat er bij mij niet in.

wat moet ik doen, ze weten namelijk wel waar die bewoner nu woont maar willen niet de rekening doorsturen!

b.v.d