Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tara06 - 13-03-2008 12:29:11
Huishouden & Energie

meubels besteld bij Sanders meubelstad

op 30 november vorig jaar heb ik een bank, eetkamertafel, tv meubel, dressoir en 2 spiegels besteld bij sanders meubelstad. levertijd zou 14 weken zijn. 2 weken geleden een brief ontvangen van de meubelman dat er door productie problemen 2 weken later geleverd zou worden. afgelopen vrijdag ben ik door de meubelman gebeld de meubels waren er en zouden vrijdag as geleverd worden. vanochtend een telefoontje van de meubelman gehad, de meubels kunnen niet geleverd worden want het dressoir is kapot. levertijd dressoir nu onbekend.


is er iets wat ik kan doen om mijn andere meubels wel geleverd te kunnen krijgen aangezien ik in mijn woning nu helemaal geen meubels heb staan.