Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
norkmiak - 01-04-2008 09:07:35
Computers & Telefonie

Telefoon heeft 90% geen bereik


sinds 4 maanden heb ik een nieuw abonnement (kpn/telfort) afgesloten. ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement omdat ik dan zonder bij te betalen een sony ericsson w880i mocht meenemen (http://www.sonyericsson.com/cws/products/
mobilephones/overview/w880i?cc=nl&lc=nl)

ik heb in die 4 maanden de telefoon eigenlijk nooit kunnen gebruiken omdat deze telefoon nooit op het netwerk kan komen en ik dus eigenlijk niks aan de telefoon heb! de telefoon geeft aan het netwerk niet te kunnen vinden.. zowel binnen/buiten/in de stad (utrecht)/op het platteland (putten).

ik bel nu met mijn oude telefoon: samsumg sgh-e340. het vreemde is dat deze telefoon 100% bereik heeft.

de w880i heb ik inmiddels 4 keer naar de debitel shop (waar ik het abonnement heb afgesloten) teruggebracht om het toestel te laten repareren. de problemen bleven bestaan.

dus: sim-kaart in w880i, geen bereik. sim-kaart in sgh-e340, altijd bereik.
mijn conclusie: w880i heeft een hardware defect. software updates, andere instellingen etc etc hebben geen effect.

de debitel shop wimpelt me af met de tekst: het bereik zal nooit 100% zijn omdat dat nu eenmaal niet geboden word. terwijl mijn oude telefoon altijd bereik heeft!

wat kan ik doen?