Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martijn87 - 23-04-2008 01:18:32
Elektronica & TV

Mobillion berichten ongewenst

Ik ben al bijna twee jaar een tevreden klant van vodafone. gisteren kreeg ik echter een niet zo plezierige rekening te zien. ik zat ruim 15 euro buiten mijn bundel. nadat ik dit eens nader had bekeken bleek dit van berichten van aanbieder mobillion bv te zijn. na controle blijk ik voor deze maand ook al weer 30 euro buiten bundel verbruikt te hebben. in totaal is dat binnen een kalendermaand tijd dus zo'n 45 euro.

ik heb dit via via een nummer te weten gekomen (site van kassa) zodat ik dit kan afmelden. het blijkt een soort dienst te zijn die wallpapers en ringtones verstuurd voor een gsm.

ik heb me echter nooit aangemeld voor deze dienst en ook niet geweten dat ik aan een dienst gebonden zat.

achteraf bedenk ik wel dat ik steeds een dienstbericht ontving op mijn gsm met de tekst 'klik hier'. omdat ik dit niet vertrouwde (virus of iets dergelijks) heb ik dit nooit geopend of iets er tegen gedaan. als ik geweten had dat er een dienst achter zat die per bericht 1,50 kost had ik wel eerder actie ondernomen. helaas krijg ik rekeningen van vodafone met paar weken vertraging.

ik heb al contact gehad met vodafone maar deze zegt er niets tegen te kunnen doen omdat er een andere partij verantwoordelijk is voor het sturen van deze berichten.
wat kan ik hier tegen doen??