Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

muispim_1
muispim_1 - 03-06-2008 12:33:02
Computers & Telefonie

ZIGGO/home modem

29.4.2008 combipakket home aangevragd modem zou binnen 3 a 4 dagen opgestuurd worden.


15 05 2008 weer gebeld , na 5 div medewerkers blek dat zij een fout hadden gemaakt en de modem zou alsnog verzonden worden.


2 06 2008 weer gebeld, nu bleek dat er met de zgn verzenddepots een zeer ernstigetoring blijkt te zijn en dat alle modems nog niet verzpnden konden worden.


intussen is onze telefoon al afgesloten door kpn.


wie heeft ook dit probleem ?


 


de jongeman aan de telefoon (overigens hele correcte en  beleefd) gaf ook toe het zelf niet meer te weten.


hij voelde zich ook machteloos.


kortom hoe moet je je dan als klant voelen.


wie zit er ook te wachten op dit modem?


ziggo zal de komende jaren met gemak de toppositie in de klachten top drie overnemen van kpn.(kassa)