Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kattdiamond - 24-06-2008 14:42:34
Geldzaken & Recht

Bestelling Attitude Holland

beste,


op 23 mei van dit jaar heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop van attitude holland, dit betrof weinig bijzonders (nl. een tas, een ketting en een haarklem). na veel bellen (zoder enige reactie) en mailen) ontving ik uiteindelijk op 9 juni mijn bestelling. echter, dit bleek toch niet helemaal het geval: in het pakket zat enkel de bestelde tas, en op de factuur waren de ketting en haar klem met ballpoint doorgekrast en was er bij geschreven dat die nog later geleverd zouden worden. ik heb onmiddelijk gemailt, gezien ik al behoorlijke tijd op de levering wachtte (op de sie staat per product de levertijd vermeld: de tas zou op vooraad zijn en per direct leverbaar, de ketting en haarklem moesten binnen 10 werkdagen geleverd zijn). die zelfde dag, 9 juni 2008, ontving ik een slordig mailtje dat de producten binnen 2 weken geleverd zouden moeten zijn.


dit termijn is echter alweer niet nagekomen door dit bedrijf, en ik heb vanmorgen uit irritatie weer een e-mail gestuurd, waar ik opvallend snel een reactie op ontving dat ik het morgen of overmorgen in huis zou moeten hebben. overigens, de bestelling is direct betaald geweest via ideal.


mijn vraag aan u is, gezien de wettelijke termijn van koop op afstand overscheden is voor deze twee producten (30 kalender dagen), maar het product wel al verzonden, ik nog recht heb mijn geld terug te ontvangen.


ik ben namelijk erg ontzet mbt de werkwijze en klantvriendelijkheid van dit bedrijf, gezien ik na herhaaldelijke klachten geen enkele excuses heb gekregen. ook was de geleverde tas alles behalve de kwaliteit die ik mocht verwachten (het hendel en de rits lieten na 2 dagen los, de glanzende stof bladerde al bij levering)