Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renewing - 08-07-2008 10:29:50
Computers & Telefonie

Ziggo onderling (niet)gratis bellen


hoi sinds een paar maanden heb ik een (casema)z3 abbo plus telefonie en dtv plus pakket.

in mijn gedetailleerde factuur komt naar voren dat we betalen voor de
"eigennummers" en ook dat de nummers die voorkomen in die rubriek ook
voorkomen in de rubriek "buiten regio" zei het op andere tijdstippen
(het gaat dus niet om identieke calls).

dus het nummer van mijn ouders(multikabel/quicknet) ook ziggo
tegenwoordig, komt voor in beide rubrieken alsook het nummer van mijn
schoon ouders(quicknet) en ook het nummer van vrienden(quicknet).

ik vroeg om uitleg via het contact formulier op ziggo.nl en eerst kreeg ik een week later een reactie terug

aangezien het bericht nu
enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is
opgelost of beantwoord.

dat is toch niet te geloven dacht ik,
meteen. weer nieuw contact form ingevuld want reply op die mail kan
niet. kreeg ik het volgende antwoord.

de reden dat het niet gratis is
en niet onder het kopje onderling bellen valt, is dat u niet het alles in 1
pakket heeft waarbij dit is inbegrepen.

nog steeds geen antwoord op de 2 rubrieken, maar
wel een ander raar iets. dus iedereen heeft nu een abbo welke is
omgezet naar ziggo en als je van de kortingen wilt profiteren moet je
alsnog je abbo omzetten naar ziggo... zie de laatste reactie.

u geeft aan dat onderling
bellen gratis moet zijn. het bellen naar andere ziggo klant is niet gratis maar
wel voordeliger.


mocht u overstappen naar een
alles in 1 pakket, dan krijgt u een gratis digitale ontvanger en smartcard. u
heeft een maand opzegtermijn voor dit pakket. het onderling bellen, het bellen
naar andere ziggo klanten, is dan wel gratis.

welke
tevens in maandbedrag duurder is. en daarbij komt dan ook nog dat de
vrienden en kennissen ook eerst moeten overstappen naar ziggo (alles in
1) kan dus wel een hele tijd duren voordat iedereen ziggo heeft.

ik vind dit niet te geloven



rené