Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
software gekocht geen produkt ontvangen
hoe kan ik een het bedrijf surfspot er toe bewegen om mijn geld terug te geven,
op 24 juni heb ik software besteld en betaald via internet en ideal, na ruim twee weken krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is, en een vreemd mailtje met de vraag of ik het rekeningnummer van mijn broer wil geven zodat het bedrag terug gestort kan worden.
tot op heden niets ontvangen. erg bizar allemaal.
hoe kom ik in kontakt met dit bedrijf anders dan email en hoe krijg ik mijn geld terug of alsnog de betaalde produkten
zijn er andere die slechte ervaringen hebben met surfspot