Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agnesnico - 21-08-2008 11:26:23
Vakantie & Reizen

verandering vertrektijd binnen 24 uur

hallo,


wij hadden een vakantie geboekt vertrek 28-06 om 10.40 uur met onur air. wij werden de avond ervoor gebeld dat het vliegtuig stuk was en dat we pas om 20.30 uur zouden gaan. dit is ook gebeurd. de verklaring was het vliegtuig is stuk, maar de volgende dag bleek hij wel te hebben gevlogen alleen het vliegtuig was kleiner dus er konden minder mensen in, dus het werd een willekeur van wie wel mee mocht en wie niet. wij waren met z'n 7e dus werd gezegd grote groep ga maar later. toen we 'savonds op schip[hol waren zijn we 2 uur bezig geweest om in te checken want we stonden niet op de lijst.op schiphol kregen we advies om via euclaim een klacht in te dienen, dat hebben we gedaan, die zeiden direct u komt in aanmerking voor een vergoeding( tenslotte waren we wel een dag kwijt, we kwamen pas om 6 uur 'sochtends aan in het hotel). 2 weken later kregen we bericht dat ze niets konden doen, want onur air zat niet in nederland. dus helemaal niets.


nu is mijn vraag: weet iemand waar ik wel terecht kan? we hadden nl. voor vervoer gezorgd in de ochtend en die moesten we weer afzeggen. niet zo leuk als iemand zijn dienst heeft geruild voor jou,nu zijn we met de trein gegaan. en 1 dag minder vakantie