Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marco92 - 26-08-2008 19:45:28
Geldzaken & Recht

Telefonische overeenkomst UPC

goedenavond,


ik heb al ongeveer 25 jaar een abonnement van de upc op televisie en sinds beschikbaar op internet.


tot voor kort had ik een internet light abonnement afgesloten, in verband met de vele aanbiedingen op tv ben ik gaan bellen of het niet goedkoper kan.


ik kreeg iemand aan de telefoon die zij dat ik (als ik een voordeelpakket nam) goedkoper uit zou zijn met een snellere internet verbinding in plaats van 50 euro 44 euro moeten betalen.


het voordeelpakket bestond uit internet en bellen. van het bellen maak ik geen gebruik alleen dat zou geen probleem zijn.


ik kreeg laatst een rekening van 61 euro die ik gewoon betaald heb omdat ik dacht dat daar misschien nog andere kosten inbegrepen waren.


de laatste rekening die ik heb gekregen was 57 euro dat is dus 7 euro duurder als eerst en 13 euro duurder als beloofd.


ik heb gebeld naar de upc en zij vertelden mij dat ze er niks aan konden doen op dit moment, ik moest een klachtenbrief schrijven en dus volgende maand weer teveel betalen.


de vraag is dus eigenlijk kunnen hun het abonnement eventueel terugdraaien of wel hun beloofde afspraak nakomen ik heb namelijk nergens voor getekend.


bij de prijzen die ik heb genoemd zit ook nog 13 euro televisie kosten bij.


ik hoop dat jullie mij kunnen helpen


 


vriendelijke groet,


 marco veenendaal