Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
witte15 - 10-12-2008 17:19:49
Geldzaken & Recht

Verzendkosten webwinkel

hallo,


ik heb net iets meegemaakt waarover ik ben gaan nadenken. ik heb afgelopen maandag een kaartje besteld voor mijn navigatiesysteem bij een webwinkel en die rekende voor de verzendkosten 6.20. dit bedrag betaal je normaliter als een pakketje met track en tracenummer wordt verzonden.


ik mailde net de webwinkel om te vragen wanneer het pakketje werd verzonden en wat het track en tracenummer was. de webwinkel beantwoorde de vraag met: het is gewoon via de brievenbuspost met een bubbelenvelope! ik heb geantwoord, dat kost nooit 6,20. nog geen verder reactie gehad.


ik zat me verder nog te bedenken, hoeveel mensen dit niet weten en dan toch veels te hoge verzendkosten betalen. je moet eens rekenen op jaarbasis wat zo een webwinkel daar nog op verdiend. ik vind het gewoon belachelijk. er staat ook op de site 6,20 tnt 10-48hours, dat houdt in pakketkosten of rembours betaling. ik vind het schandalig dat ze het dan gewoon met de brievenbuspost sturen.


ten eerste is dan ook je product niet verzekerd, dus als het kwijt raakt bij de post, dan is het dág 100 euro voor het kaartje...


wat vinden jullie hiervan? en wie heeft er tips voor mij?