Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
geld afschrijven
Mijn vraag is hoe ik een automatische incasso zelf kan stopzetten nu moet ik elke keer kijken of er niet iets is afgescheven
ik heb mijn internet opgezegd per 27-12-2008 keurig een brief gehad maar in januari is er geld afgeschreven en heb ik het laten storneren en nu op 30-1-2009 is het weer gebeurd ook weer laten storneren en meteen weer gebeld met vodafone en ze zeggen dat het nu in orde komt ik ben erg benieuwd wat ik moet doen om hier een einde van te maken mijn prepaid abonnement gebruik ik ook al niet meer ben naar een andere gegaan groetjes willem