Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gu
gunster - 01-04-2009 14:20:43
Computers & Telefonie

aanmelden voor mobiel opwaarderen lukt niet

In maart ben ik overgestapt van de postbank naar de rabobank. alles verloopt vlekkeloos m.u.v. het volgende. op mijn prepaid mobiel heb ik mijn opwaardeermogelijk bij de postbank beeindigd. wanneer ik mij nu wil aanmelden via 1244, daar mijn nieuwe rekeningnummer intik, krijg ik de boodschap dat de bank dit nummer weigert. wél krijg ik 4x een sms van telfort dat ik niet moet vergeten om binnen 7 dagen mijn opwaardeercode te wijzigen. op de site van telfort kom ik niet verder, bij de rabobank is alles m.b.t. het rekeningnummer nagekeken en o.k. bevonden. heeft iemand een tip voor mij? (is het mogelijk dat je bij telfort alleen bij de girofoon kan opwaarderen??)