Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Klacht over KPN winkel
vrijdag 27 maart heb ik een telefoon gekocht bij een winkel van kpn in beverwijk . ik heb contant betaald
de telefoon was niet naar wens en heb hem binnen het zichttermijn retour gebracht
wat schets mijn verbazing ik kreeg geen contant geld terug maar het zou worden overgemaakt via de bank
niemand heeft mij hierover geinformeerd en ik vind het alles behalve netjes het is nu 8 april en ik heb nog niets ontvangen
ik vind het gewoonweg schandalig als ik had geweten dat je op deze manier op je eigen geld moet wachten had ik nooit bij kpn een telefoon gekocht .ik vind het de taak van de verkoper om de klant op een goede manier voor te lichten
ik ben helemaal klaar met kpn en koop daar geen produkten meer als ik b.v. bij bcc of de block iets koop en het bevalt niet krijg je gewoon je geld terug zoals het hoort
ik vind dat dan ook mijn taak om deze schandalige praktijken openbaar te maken want hoelang moet ik nog op mijn geld wachten en wie trekt daar al die tijd rente van niet de kleine man die word in de maling genomen
corrie adema