Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 20-04-2009 12:50:03
Computers & Telefonie

Let op Dell levert heel erg traag!!!!!!

2 maal een desktop bij dell gekocht en nooit poroblemen gehad met de levertijd en daarom was me ook de waaarchuwing van 2 jaar geleden hier op het forum niet opgevallen , jammer, maar nu is hetw el mis: op 9 april (na een hoop gedoe van hun waarbij ze mijn creditcard niet "herkenden", onzin en 3 dagen daarna rechtgetrokken) een latop besteld, er stond destijds niet sop de site over lange(re) levertijden maar nu blijkt helaas dat ik de levering niet eerder dan op 22 mei mag verwachten, dus een levertijd van ruim 6 weken! bij het volgen van de bestelling op internet staat de laptop nu al 10 dagen "in produktie" maar bij navraag bij de klantenservice van dell blijkt dat de produktie stilligt omdat men op onderdelen wacht, ook zei men mij dat er nu wel op de site gewaarwchuwd zou worden voor lange levertijden. inmiddels ben ik dus 2 x door hen onjuist geinformeerd. de bestelling van dell annuleren kan niet volgens de site van dell, dat zou enkel kunnen als de laptop nog niet in productie zou zijn. bij deze dus aan een ieder een waarschuwing om er niet in te trappen: dit bedrijf verdient het niet nog nieuwe klanten te krijgen. het zal voor mij ook voor het laatst zijn!