Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chino4real - 13-06-2009 19:22:40
Auto & Vervoer

Ruit reparatie

hier op het winkelcentrum stond zo'n tent van fixda voor ruitreparatie. (17 maart jl.)


omdat ik een sterretje in mijn voorruit had, en ik toch toevallig even boodschappen moest doen, vroeg ik aan een jongen die daar werkte van hoe het nou zat met het 'gratis' reparatie, hij zei als je wa+ beperkt casco of hoger verzekerd was, dat het gratis was.


dat ben ik ook, maar ik vroeg of hij voor de zekerheid naar mijn verzekering (centraal beheer) kon bellen met de vraag of het ook gold voor mij, dat was ja dus stemde ik toe om het sterretje te repareren.


na wat ingevult te hebben (geen groene kaart gegeven) zei die dat alles goed was, hun zouden alles met de verzekering regelen.


afgelopen vrijdag kreeg ik een factuur in de bus met de verzoek dat ik €100,67 moest overmaken voor ruit reparatie, omdat ik niet gedekt was voor ruitreparatie. dat terwijl ik wa+ beperkt casco verzekerd ben, ook zei die jongen dat ik wél gedekt was, hij had het ook nog nagevraagd.


als ik had geweten dat het mij wel geld kostte, had ik het niet gedaan, voor hetzelfde geld kan ik net zo goed een nieuw voorruit met rubbers laten plaatsen!


ik heb net wel een brief geschreven, die ga ik maandag op de bus doen. (aangetekend)


kan ik verder nog wat doen? of moet ik het gewoon betalen.