Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
majientje - 10-07-2009 12:25:04
Vrije tijd & Tuin

Fotoalbum Kruidvat

wij zijn al 4 weken bezig om ons fotoalbum goed te krijgen. foto's zijn haarscherp (spiegelreflex camera) zelfs na inzoomen. eerste album was gewoon slecht, foto's gekorreld en gestreept en blauwe luchten veel te blauw. kruidvat 'eiste' recht op herstel. hiermee akkoord gegaan, hopende dat het beter zou worden. vorige week zaterdag weer klaar, maar nog steeds erg slecht (filiaalmanager van kruidvat vond het wel meevallen) vonden wij. geld terug nog steeds een probleem (bij de eerste keer hadden we dat al gevraagd eigenlijk). als het nu aanstaande maandag weer niet goed is, moeten we ons maar rechtstreeks tot hun afdrukcentrale wenden.  ???????


volgens mij mag dit dus helemaal niet, ik ben bij hun klant !!


en hebben wij eventueel (na zoveel geduld) toch gewoon recht op geld terug ?


m.vr.gr.


marina