Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kn
knoopjes - 11-07-2009 14:38:14
Garantie & Verzekeringen

claimen zonder bon. (doorlopende reisverzekering)

Goedemiddag,

wij zijn net terug van een vakantie in frankrijk.
aldaar is een van onze tassen gestolen tijdens een pauze in de stad nice.
(je zet hem twee tellen neer let even niet op en foetsie)

wij zijn verzekerd bij de ing (doorlopende reisverzekering) en bij het invullen van het schade formulier moet je vanzelfsprekend allemaal opgeven wat er in die tas zat. een van de vragen vind ik een lastige (al is de vraag duidelijk) heeft u een bon van het product wat u opgeeft als gestolen?

ik heb niet van alles een bon, hoe groot is de kans dat ik zonder bon toch kan claimen en zou er eventueel ook genoegen worden genomen met een afschrift van de bank?

ik las hier verder dat je altijd meer moet opgeven dan je kwijt bent (hetzij spullen hetzij een hoger bedrag) aangezien er devaluatie wordt doorberekend. ik heb hier moeite mee, maar voel me er enigszins door verplicht (ook vrienden adviseren dit). wat zou een goed product zijn of waardevermeerdering percentage?

met vriendelijke groet,

l knoopjes