Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elisabeth15 - 28-08-2009 00:49:13
Computers & Telefonie

hoe kom ik van een provider af

ik heb een sim only abonnement bij simpel. nou ik word er simpel van. het abonnement kan niet gewijzigd worden gedurende een half jaar. bij elke provider kan je altijd upgraden maar bij simpel niet.


als het belplafond bereikt is, kan je niet opwaarderen zodat je alsnog kunt bellen.


de eerste van de maand is je telefoon dan nog steeds niet beschikbaar.


de mensen die je bellen krijgen een mededeling dat je vanwege administratieve redenen niet bereikbaar bent. terwijl ze je toch gewoon moeten kunnen bellen ook al heb jij geen beltegoed.


kortom ik ben niet tevreden en wil er graag vanaf. ik heb mijn abonnementsgeld al betaald voor twee jaar dus ik zie het probleem niet. maar simpel zegt dat dit niet kan.


dit was de eerste en de laatste keer dat ik een contract voor meer dan 12 maanden neem.


heeft iemand nog een suggestie hoe ik van simpel op een simpele manier afkom?