Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marion67 - 08-09-2009 19:52:37
Elektronica & TV

bosch koelvries

in 2006 hebben wij bij een electronicazaak een bosch koelvriescombi gekocht. binnen een jaar werkte het koelgedeelte niet,netjes gebeld,een monteur langs geweest en een vervanging gedaan,met de mededeling dat dit een fout was in de productie,en dat na vervanging het apparaat weer goed moest werken.


maar echter na negen maanden was het weer raak,weer gebeld,andere monteur,zelfde fout,waarschijnlijk nog een onderdeel van de foutieve productie,en met de zeggenschap dat het nu hellemaal was opgelost.tevens vertelde de monteur dat ze bij dit type al deze onderdelen moesten vervangen wegens een slechte productie. maar hij was nu gemaakt en wij hadden zoiets van nou nu gaat hij lang mee,maar nu na 4 maanden weer dezelfde klacht,wij hebben nu bij de winkelier doorgegeven dat wij een andere koelvries combi willen,maar volgens hem moet er eeerst een monteur komen van bosch om te constateren dat deze niet meer gemaakt hoeft te worden,nu heeft de monteur dat bevestigd en moeten wij wachten op een antwoord van bosch.


hoe zit het met onze rechten,omdat de koelvries al vanaf het begin mankementen mankeert,hebben wij dan recht op een nieuwe,voor dezelfde prijs.