Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maliek - 18-11-2009 19:32:56
Computers & Telefonie

smsbundel van hi niet geactiveerd

Heeft iemand voor mij een emailadres van hi, waarmee in een klacht kan indienen tegen hi?

onderstaande email wil ik verzenden. het is werkelijk te belachelijk voor woorden hoe hi met haar klanten omgaat.

geachte heer/mevrouw

vandaag, d.d. 18 november heb ik contact gehad met ******* (edit redactie) van uw klantenservice. zij heeft mij zeer asociaal behandeld. ik belde omdat ik 2 november ongeveer een smsbundel heb aangezet via hi.nl, maar net keek ik op de site en zag ik dat ik geen smsbundel heb aanstaan. ik heb al erg veel smsjes verstuurd maar er is blijkbaar geen bundel.

ik mag er als consument op vertrouwen dat als ik mijn bundel via uw eigen site aan zet ik ook daadwerkelijk 9.95 betaal voor 1000 smsjes en dus niet per smsje betaal. dit heb ik uitgelegd aan ******** (edit redactie) maar ik had pech. ik moest maar alles betalen. toen ik zei dat ik dat zeker niet ga doen en vraag naar een manager werd ze erg kwaad en zei ze dat dat niet mogelijk was. binnen elke organisatie is het mogelijk om door te verbinden. de manier waarop zij mij te woord stond bevalt mij totaal niet.

daarna heb ik ene ***** (edit redactie) aan de telefoon gehad (nadat ik nog een keer gebeld heb) deze jongeman heeft mij erg vriendelijk geholpen.

ik zou graag willen dat u
1. ******** (edit redactie) even aanspreek op haar asociale gedrag, dit kan gewoon niet.
2. ervoor zorgt draagt dat ik gewoon 9,95 voor mijn sms betaal en dus niet per sms (said vertelde mij dat er wel een aanvraag gedaan voor een smsbundel maar dat er wegens een technische storing iets fout was gegaan) ik ben overigens niet voornemens om meer dan 9,95 te betalen voor smsen.
3. ****** (edit redactie)... een pluim te geven voor zijn klantvriendelijkheid.

indien u nalaat hierop te reageren ben ik voornemens u in rechte te betrekken.

hoogachtend,