Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

papadiva
papadiva - 04-02-2010 12:26:36
Computers & Telefonie

kosten voicemail

De beller betaalt zodra de verbinding tot stand komt, ook wanneer er geen gesprek heeft plaatsgevonden.
de telefonieproviders (kpn, vodafone etc) brengen de beller meteen kosten in rekening zodra er gebeld wordt. ook wanneer de gebelde persoons telefoon uitstaat of wanneer de beller meteen ophangt na het horen van het voicemailstemmetje.
dus zelfs wanneer er totaal geen stemcontact is geweest en de beller hangt meteen op, moet er betaald worden.
ik ben gewend alleen te betalen voor diensten wanneer die diensten ook naar behoren zijn uitgevoerd, en hier is van enigerlei dienstverlening geen sprake.
en deze kosten brengen alle telefonieproviders in rekening.
dit is toch gewoon foute geldklopperij en kan kassa daar geen maatregelen tegen nemen ?