Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
katja54 - 31-03-2010 20:22:34
Computers & Telefonie

mobieltje besteld

Omdat ik tijdens een enquete eens heb aangegeven dat het abonnement van mijn mobieltje is afgelopen kreeg ik via de telefoon een aanbod voor een nieuwe.
het aanbod stond mij wel aan en ik heb via de telefoon mijn gegevens doorgegeven die op een bandje zijn opgenomen.
ik moest mijn giro nummer doorgeven en als het mobieltje gebracht werd moest ik 1 cent pinnen want dan konden ze zien of ik het goede rekening nummer had doorgegeven.
het is u al 7 weken geleden dat ik dat heb gedaan en ik heb nog geen telefoontje ontvangen.
er zijn ook geen rekeningen afgeschreven.
nu ben ik aan een nieuwe telefoon toe en ik wil graag een andere hebben maar ik ben zo dom geweest om niet op te schrijven van welke provider het is geweest dus ik kan niet bellen waar mijn telefoon blijft.
kan ik nu nog bij een ander een telefoon bestellen of heb ik de kans dat ik straks met 2 nieuwe abonnementen zit??