Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zo
zoe - 22-04-2010 10:59:51
Huishouden & Energie

stroom

Geachte l.s.
wij hadden vorig jaar een elek.meter die 3 keer te hard liep. nu hebben we met veel moeite( met behulp van advocaat) een nieuwe gekregen. deze hebben ze vorig jaar sept 2009 gekregen.
gisteren heb ik eens met essent gebeld om te kijken of we wel goed zaten met het verbruik, en de mevrouw van essent vertelde ons dat we weer te veel hadden gebruikt( wij hebben nu al op 7 maanden tijd net zoveel verbruikt als gezinnen het hele jaar gebruiken , en wij zijn maar met z'n tweeen.) ik heb apparaten in huis die ik sinds 2009 niet meer /minder gebruik om de kosten te sparen. ze vertelde ons ook dat we in de winter minder hadden gebruikt dan de laaste 2 maanden. nu hebben we vandaag met ons net werkbeheerder gebeld en dit verteld, deze zei ons dat we de meter konden eiken maar op onze kosten.
mijn vraag aan u is kan het soms zijn dat er ergens een lek zit. onze apparaten werken naar behoren.zover we kunnen zien.
enexis wil ons niet helpen, weet u misschien een oplossing hoe we kunnen controleren of er iets niet klopt, bij ons in de straat(18 huisjes) weet ik dat ook al een meter is veranderd omdat deze te snel liep, en onze buren moesten ook al veel bij betalen.
p.s ik krijg in de meterkast ook veel stroom als ik de deurbel wil uittrekker, en we hebben een camera die was ook stuk gegaan, volgens de expert door te veel spanning.

met vriendelijke groet francoise op den camp.