Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
feniksvogel - 04-05-2010 12:18:28
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet KPN.

Ik heb sinds 1 april interactieve tv van kpn,maar de ontvangst is slecht. er is al een monteur geweest,maar nu blijkt volgens klantenservice dat ik te ver van de centrale af zit,en dat men mij dit product nooit had mogen verkopen, terwijl er door kpn een postcodecheck heeft plaatsgevonden.het gaat hier om een combipakket internet /interactieve televisie.nu kan ik volgens kpn alleen interactieve televisie opzeggen,omdat internet wel goed werkt. klopt dit? vraag 2 is: is kpn verplicht om de evt kosten die ik kwijt ben voor een nieuwe provider te vergoeden?? zij hebben mij uiteindelijk verkeerd voorgelicht, wat zij zelf ook toegeven.