Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spikey1973 - 17-10-2010 23:37:29
Computers & Telefonie

overstappen naar ziggo

hallo,

ik ben sinds juni overgestapt naar ziggo (wat achteraf wel een hele grote fout is geweest) en het lijkt wel of er een vloek op rust want vanaf het begin gaat alles verkeerd. er was mij telefonisch beloofd dat alles met de andere provider geregeld zou worden en dat ik niks zelf hoefde te doen. ik belde de dag voor de installatie met de klantenservice en werd daar zo asociaal behandeld (dat had al een teken moeten zijn) toen zijn ze alles komen installeren en wat blijkt na installatie heb ik geen analoge tv meer boven in de slaapkamer. daar ook weer over gebeld van het kastje naar de muur gestuurd. eigenlijk durfde ze wel te zeggen dat dat onze eigen fout was. nu kom ik er na twee maanden ook nog eens achter dat mijn vorige provider nog steeds elke maand voor internet afschrijft ik gebeld met ziggo zeggen ze gewoon doodleuk dat ik dat zelf had moeten regelen. wat kan ik hier aan doen?