Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

my
mymarcel999 - 25-10-2010 11:09:48
Computers & Telefonie

betalen voor geen dienst

Hoera voor jullie vanwege het terugdraaien van de afronding naar minuten door mobieletelecom aanbieders.
maar nu heb ik een vraag over deze mobiele telecom aanbieders wat denk ik intressanter is dan die afronding.
de vraag:
als je met een mobiel (abbonement of prepayd maakt niet uit)
iemand belt en je krijgt geen aansluiting dan moet je toch tussen de 20 cent(abbonement) en de 45 cent(prepaid) betalen dus ook als je geen aansluiting krijgt dan ben je geld kwijt, mag dit?
ik denk dat weinig mensen dit weten en dat iedereen denkt dat je dit moet betalen voor het inspreken van voicemailbericht maar de betaling moet ook gedaan worden naar vaste toestelen en daarop zit geen voicemail weer zo'n stiekum truckje van de providers om geld uit de mensen hun zakken te kloppen. ik heb geen voicemails niet mobiel en niet vast en toch moest een kennis voor 4 keer proberen meer dan een euro betalen voor geen aansluiting.