Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

komsja
komsja - 01-11-2010 08:04:36
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

'klant kan barsten nadat koop rond is' door jurry brand
amsterdam - bedrijven scoren bedroevend slecht op klantvriendelijkheid. klanten hebben er gemiddeld niet meer dan het rapportcijfer 5,6 voorover. kpn wordt genoemd als het meest onvriendelijke bedrijf.

telefoonmaatschappijen halen het gemiddelde overigens flink omlaag met een 4,7. de energiebedrijven doen het maar net iets beter met een 5,1. banken, verzekeraars en openbaar vervoer moeten het doen met een 5,6. klanten zijn het best te spreken over de supermarkten: zij halen een 6,8. erwin wijman, marketingdeskundige en schrijver van een boek over klantgerichtheid van bedrijven, kijkt niet op van de resultaten van het onderzoek, dat is uitgevoerd door no ties/peil.nl. "bedrijven bouwen muren om zich heen. ze willen wel spullen aan je kwijt, maar als de koop eenmaal rond is, willen ze niet meer met je praten. je ziet het aan mailtjes die worden gestuurd door een 'noreply-emailadres', duurbetaalde 0900-nummers voor de klantenservice, en brieven aan klanten die worden ondertekend met 'customer care center'. dat komt enorm afstandelijk over. het prikkeldraad rond bedrijven moet worden opgeruimd."

als meest onvriendelijke bedrijf wordt kpn het vaakst genoemd, gevolgd door upc, ziggo, t-mobile en vodafone. het aardigste bedrijf is bol.com.
.......
bron: de telegraaf dd.1-11-2010

het blijkt dus, dat youp niet helemaal ongelijk heeft met zijn aktie.

pedro.