Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
goody50 - 10-11-2010 20:50:56
Huishouden & Energie

NEM contract??

Goedenavond,
vanmiddag een medewerker van de nem aan de deur gehad, die me erop wees dat de nem goedkopere energie had. ik ga aan niet te willen veranderen van engergieleverancier, kwam hij met een voorstel om informatieformulier op te sturen. ik dacht dat kan geen kwaad. klinkt naief, maar ja dure tijden. hij vulde gegevens van mij in, en vertelde dat ze bij mn huidige leverancier dan de juiste gegevens over konden nemen. ik had nog gevraagd aan hem of ik niet aan een contract vast zat, maar hij zei dat ik na dat informatiepakket 8 dagen de tijd had om te beslissen of ik klant werd of niet.ik ben daarna bijna direct gebeld door een andere medewerker van nem, en heb gezegd dat ik besloten heb van dat alles af te zien. ik kreeg een vaag oke, prettige avond.
toch liet het me niet helemaal los. ben gaan googlen, en ben toen geschrokken van de klachten. ook mensen die niet eens zo'n pakket ontvangen hadden werden ineens klant. kan dat nu in mijn geval ook gebeuren, en wat kan ik dan eventueel nog doen?
bij voorbaat dank
met vr groet