Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 20-11-2010 20:14:41
Computers & Telefonie

Tele2-bedankt.

tip:

tot op heden moet ik zeggen dat ik in vergelijk met de kpn en andere inernetaanbieders tele2 erg klantvriendelijk vind.

maar het volgende was toch wel een verrassing.

mijn omgeving zat al drie dagen zonder telefoon deze week.
volgens zeggen was er een kabel per ongeluk doorgeknipt met een verbouwing. maar goed. ik was dinsdag plotseling de klos en zat drie uur zonder telefoon en internet. dit meldde ik acheraf bij tele2 en kreeg een mail, dat ik €3,- retour zou krijgen op mijn volgende rekening.

en ik vond dat ik dit ook weleens mocht melden.
bedankt tele2 voor de snelle reactie en de teruggave,

met hartelijke groet, elenay