Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wouter1987 - 23-11-2010 21:52:58
Computers & Telefonie

Alice verhoogd bel tarieven

Geachte heer, mevrouw,

vandaag kreeg ik een mail van alice, mijn internetprovider, en provider van vastbellen.

voor nog geen 30 euro in de maand belde ik gratis naar alle normale vastnet nummers.

vandaag kreeg ik een mail dat mijn factuur online beschikbaar was, ik dus inloggen op alice lounge.

tot mijn grote verbazing lees ik dat de tarieven voor het vastnet bellen worden aangepast tot 10 cent per gesprek.

dit vind ik erg veel voor een starttarief. en dan zeker gezien het feit dat mijn telefoon er regelmatig onder het bellen uitvalt. dit zal waarschijnlijk komen doordat ze de wijkcentrale resetten.

zou alice deze absurde tariefsverhoging van al snel een tientje peer maand doorvoeren omdat mensen minder met service en 06 nummers bellen? verhoog dan gewoon het abonnement. ik denk dat dit alice wel veel leden gaat kosten.

mijn vraag voor de experts is:

mag een provider op deze wijze een wijziging in de voorwaarden kenbaar maken? of moeten ze minimaal een mail sturen?

ik ga er vanuit dat ik u voldoende heb geinformeerd.

alvast bedankt voor uw antwoorden.

met vriendelijke groeten,

wouter