Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
benolieto - 31-12-2010 22:51:48
Geldzaken & Recht

Ambassade India zeer klantonvriendelijk

Wie heeft er ervaring met visumaanvraag bij de ambassade van india.
welhaast middeleeuwse praktijken worden door hun gehanteerd, op correspondentie wordt niet gereageerd ( mail en post) en ze laten je zo tevergeefs 2 uur aan de telefoon hangen als je belt.
ze hebben b.v. een verkeerd visum verstrekt aan mij.
ik heb een klacht daarover ingediend en natuurlijk geen reactie.
op de ambassade wordt je zeer klantonvriendelijk behandeld, ook kun je er niet pinnen.
voor een visum aanvraag ben je een hele dag kwijt.
aangetekend per post verzenden heeft geen zin, ze geven geen bericht maar geven je bescheiden ( ook je paspoort) aan derden , zonder j in kennis te stellen.
waar kan ik klagen ????