Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
danny ouwe - 18-01-2011 16:54:13
Vrije tijd & Tuin

ruilen voor een niet werkende sjoelbak.

Geachte heer/vrouw

ik heb met de kerst een kado gekocht bij de bartsmit in nootdorp. het gaat hier om een sjoelbak met kerst gingen we de sjoelbak uitpakken om er met de kinderen tespelen.
moetsten we hem eerst invettten met pledgs.
wij na de kerstdagen dat gedaan maar de sjoelstenen komen niet verder dan 30 cm op de baan de baan is testroef en gemaakt van verkeerd hout.
wij naar bartsmit om tevragen of ze met ons wouden sjoelen.
dat deden ze. zij kwamen ook niet verder dan 30cm.
ik wou een tegoed bon maar ik was de bon kwijt. maar had wel een bank afschift meegenomen. met allegegevens van tijd transactie enz enz. maar een tegoed bon nee dat niet we moeten een bon hebben.zeiden ze.

ze geven in de winkel toe dat het produkt niet werkt.
ik verwacht als ik iets koop (een sjoelbak daar kan toch niets aan mis zijn zou je denken maar dat kan wel.) dat het werkt.

wat moet ik doen? ben al div keren naar de winkel geweest en telefoontjes en brieven gepleegd met bartsmit nederland. maar nog steeds geen tegoed bon.