Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elfje11 - 25-01-2011 13:21:07
Geldzaken & Recht

de beste glimlach (tanden bleken) geeft niet thuis

Begin januari bestelde ik een tandenbleekset bij "de beste glimlach" ik betaalde ong 45 per ideal. tot op heden heb ik niets ontvangen, 5 jan was het bedrag afgeschreven. ik heb diverse keren gemailed, hun contactformulier ingvuld en berichten achter gelaten op hun chatsite, net waren ze zowaar online, 2 wachtenden voor me, ik liet alvast een chat achter, opeens waren ze weg, mijn naam gezien zeker!!!!
dit is pure [edit-redactie], ze noemen notabene nog de consumentenbond....
nergens een telefoonnmr natuurlijk:-(

wat kan ik doen?
groet
sandra