Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
minke198 - 20-02-2011 13:37:41
Computers & Telefonie

dubbel contract telefoonverzekering

Graag wil ik onderstaande kwestie voorleggen, mijn vraag is mag dit zomaar..?

ik ben altijd naar volle tevredenheid klant geweest van hi. heb al mijn abonnementen afgesloten bij t for telecom vestiging drachten.

in 2006 heb ik bij het verlengen van mijn telefoonabonnement van hi een verzekering bij de nieuwe telefoon afgesloten van eur 6,99 per maand. deze verzekering liep via t for telecom bij hsc ( harmony service center ) .

toen ik in november 2008 mijn contract bij hi wilde verlengen heb ik ook een nieuw toestel uitgezocht. mijn vriendin was die dag ook mee en heeft en heel nieuw abbonement afgesloten + verzekering

medewerker vroeg mij of ik ook dit nieuwe toestel weer verzekerd wilde hebben. heb dit positief beantwoord. aangegeven dat wat mij betreft de verzekering gewoon mocht door lopen alleen dan voor dit nieuwe toestel. dit kon wat betreft medewerker alleen moest we wel een nieuw contract afsluiten omdat het om een ander toestel ging. dit hebben we gedaan en medewerker zou verder alles regelen.


toen ik in 2010 mijn contract weer kon verlengen zijn ik en mijn vriendin de papieren even in gedoken. ik dacht dat ik voor haar altijd de verzekering betaalde omdat ik 2 x per maand eur 6,99 betaalde aan hsc. wat echter bleek was dat mijn vriendin haar eigen verzekering betaalde. ik heb dus 23 x eur 6,99 betaald voor een telefoon die ik helemaal niet meer gebruikte. medewerker had de verzekering voor mijn oude toestel helemaal niet opgezegd.

heb daarom contact met t for telecom opgenomen en die gingen mij doorverbinden naar medewerker die inmiddels in een andere verstiging werkzaam is. zijn reactie was dat had je dan maar eerder moeten zien. als ik het er niet mee eens was kon ik een klachtenbrief sturen naar costumer care t for telecom goudenheuvel 47 5234 ga s'hertogenbosch. heb de brief verstuurd o 18-09-2010 en nog steeds geen reactie.