Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnny_scotch - 22-03-2011 20:12:26
Computers & Telefonie

Nieuwe iPhone met probleem meteen opsturen?

Ik heb afgelopen maandag 18 maart een nieuwe iphone 4 gekocht bij de vodafone winkel. nu kwam ik er in het weekend achter dat er in de camera stand van het toestel een klein zwart vlekje in het display te zien is. hierover heb ik maandag contact gezocht met de klantenservice die mij melden dat ik naar de winkel moest gaan. nu ben ik hier geweest en hier werd mij verteld dat het toestel moet worden opgestuurd, hiervoor krijg ik echter geen compensatie terwijl ik mijn abonnement heb verhoogd en een toestelverzekering heb afgesloten. ik vind dit vreemd daar het probleem er al was vanaf het moment dat ik het toestel heb gekocht, het is immers maar een paar dagen oud. men vermelde mij tevens dat apple dit heeft geƫist bij vodafone, men mag daar geen toestellen ruilen het moet meteen worden opgestuurd. het probleem wordt dus meteen bij de klant gelegd en er word geen rekening gehouden met de klant. ik moet nu ee oud toestel gebruiken, waar de opties die er voor de iphone niet op werken.
zijn vodafone/ apple niet verplicht de klant hierin te compenseren?

ik hoop op een reactie,