Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maz - 18-04-2011 13:21:28
Computers & Telefonie

Klacht Hollands Nieuwe

Sinds twee weken hollands nieuwe als leverancier van mobiele telefonie. maakt mooie wervende reclame en hanteert scherpe prijzen.
meenemen van oude mobiele nummer aangevraagd. in afwachting daarop is tijdelijk nummer verstrekt.
de verstrekte sim kaart werkt echter niet, met geen mogelijkheid e-mail contact te krijgen met hollands nieuwe, er wordt niet gereageerd.
alleen de tekst
"dankjewel voor je e-mail.
wij gaan direct aan de slag met je vraag. we proberen je binnen 2 werkdagen antwoord te geven""


hollands nieuwe heeft ook geen telefoonnummer om te bellen.
ondertussen is abonnement gewoon ingegaan.

kortom: slecht bedrijf, slechte service & slechte communicatie, tot nu toe afrader.
en dat voor een bedrijf dat de klanten nog moet zien binnen te halen.
zijn er anderen met hetzelfde probleem ?