Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
nora - 11-05-2011 17:48:52
Huishouden & Energie

aanbieding "Blokker"

Hebben meer mensen dit. weekfolders komen binnen en daarbij zit oa de folder van blokker. leuk om door te bladeren.

zelf krijg ik van verschilldende aanbieders deze reclame in het weekend per mail binnen.
zo ook enkele weken (ongev. 3 á 4) geleden. per mail (op zondag gekregen) stond o.a. een aanbieidng van tuinstoelkussens in. dat leek ons wel wat want onze kussens zijn goed versleten. maandagmiddag, du nog voor de eigenlijke folder op de deurmat ligt, ben ik naar mijn plaatselijk blokker gegaan om deze kussens aan te schaffen. helaas .....uitverkocht!! zouden bijbesteld worden, volgende week, en later nog eens volgende week etc.etc.

en deze week (3á4 weken later)staan de betrefende kussens er wederom in.
heb hierop blokker nederland om uitleg gevraagd en dit was hun antwoord":

helaas worden folders ver van te voren gedrukt en uitgegeven. de prescott kussens zijn helaas helemaal uitverkocht en komen niet meer op voorraad.

onze excuses voor dit vervelende ongemak.

met vriendelijke groet,

blokker klantenservice
[edit red.]


ik vind dit niet klantgericht, een alternatief was volgens mij op zijn plaats en morgen ga ik naar de plaatselijke blokker om te vragen waarom men mij zo lang aan het lijntje hebben gehouden.

mijn vraag is, :wie heeft ook zulke ervaringen en wat doe je hieraan.
men zal wel denken waarom zeur je, maar ik had begrip op kunnen brengen al men dit direct had uitgelegd.