Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mattii - 24-05-2011 15:09:01
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

Ik heb vorige week een nieuwe gsm ontvangen van een webwinkel. echter ging dit toestel al na 2 dagen kapot!

webwinkel gebeld kreeg daar de mededeling dat het geen probleem was en gewoon een nieuw toestel kreeg omdat dit binnen de 14 dagen termijn valt.

toestel weer teruggestuurd en kreeg toen als reactie dat het toestel niet omgeruild kon worden omdat het doosje beschadigd zou zijn.( toestel verkeerd in nieuwstaat) er was overigens al een beschadiging op de doos aangebracht door de winkel zelf, omdat er een simkaart op vast geplakt zat!

winkel gebeld en daar werd vertelt dat het hun beleid was en dat beschadigde doosjes niet geaccepteerd worden door de fabrikant. om dit uit te sluiten contact op genomen met samsung, die vertelde mij dat hun verhaal onzin was en het toestel gewoon omgeruild moet worden!

omdat ik met de medewerker niet verder kwam aan de lijn heb ik afgelopen vrijdag een email gestuurd naar het hoofdkantoor, met bovenstaand verhaal, maar tot op heden nog geen reactie.

mijn vraag is nu: is er een mogelijkheid dit contract te ontbinden o.i.d. want het lijkt me niet dat als ik betaal voor een nieuwe telefoon ik na 2 dagen al met een gerepareerde rondloop. wat zijn de stappen die ik kan ondernemen of heeft u andere suggesties?

alvast bedankt voor de moeite.