Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brts - 31-05-2011 21:25:52
Elektronica & TV

Nordland wasmachine kapot

Het is al een tijd geleden dat ik mijn nordland wasmachine bij de it's in enschede gekocht heb. maart 2007 om precies te zijn. daarbij extra garantie gekocht, naar blijkt een nordlandgarantie.
nou is mijn wasmachine kaport gegaan binnen deze garantieperiode. it's failliet, nordland failliet
ik ben ondertussen gaan zoeken en heb het volgende kunnen vinden:
de expert heeft een bepaalde vorm van garantie overgenomen, maar daar valt de nordlandgarantie van de it's niet onder.
electrolux heeft nordland overgenomen, maar daar vallen de it's wasmachines niet onder.

ik heb het gevoel dat ik bestolen wordt door een fabrikant en/of een winkel, maar als consument kom ik er niet meer uit. morgen komt er een monteur kijken wat er mis is, en dat ding hopelijk ook maken. ik zit al een week met een kapote wasmachine, en dat zint me niets.

het zint me ook niet dat ik deze mijnheer van de nordlandservice.nl (waar ik mijn reparatieverzoek heb neergelegd, nordlandgarantie is nordlandservice), moet gaan betalen.

is er iemand die nog enige ideeen en/of tips voor me heeft waar ik met mijn garantie wel terecht kan? het kan toch niet zo zijn dat voor financiele producten wel wordt bijgesprongen maar dat voor eerste levensbehoeften de consument aan z'n lot wordt overgelaten?