Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotchocolat - 03-06-2011 12:27:34
Computers & Telefonie

Ziggo

Eind 2008 hebben we schriftelijk opgezegd ivm emigratie.
helaas bleef ziggo ondanks de opzegging geld van onze rekeningen afboeken.
steeds hebben we netjes gebeld (met ons mobiel naar een 0900nr) om het op een goede manier op te lossen.

uiteindelijk heb ik de rekening voor ziggo laten blokkeren en al het te veel betaalde geld terug laten storten.
omdat de kosten met de telefoon zo hoog opliepen hebben we 2x een mail naar ziggo verstuurd, 2x hebben we een verontschuldiging gehad. daarna hebben we niets meer vernomen.
vorige week, ruim 2 jaar later kregen we een brief van een incasso bureau met de achterstallige betalingen en de daarbij behorende extra kosten.

zojuist heb ik ziggo gebeld via hun normale nr (kan geen 0900 nr bellen vanuit het buitenland) en ben ik doorverbonden met de klachtenafhandeling.
onze brief deze week hebben ze niet gehad, dossiers zijn niet meer bij ziggo. ze hebben alles uit handen gegeven aan het incasso bureau en kunnen ons dus ook niet meer verder helpen.

wat moeten we hier mee en hoe komen we nu echt van ziggo af?