Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

frank246b
frank246b - 14-07-2011 18:00:32
Vrije tijd & Tuin

Mrticket-Dagje uit C 1000 - Hellendoorn

Gisteren via mrticket kaarten besteld voor een bezoek op een bepaalde datum aan avonturenpark hellendoorn. nadat ik betaald had en ik de boeking had afgesloten kwam ik er meteen achter dat ik mij vergist had in de datum en heb direct (binnen een half uur) contact opgenomen met mrticket. commentaar van mrticket: geboekt = geboekt en daar valt niks aan te veranderen.
contact opgenomen met avonturenpark hellendoorn en van hun mag ik wel op een andere datum (een dag eerder dan geboekt staat) komen, maar dan wel tegen betaling van 5 euro extra per ticket.
strop van 20 euro voor een klein foutje van mij, terwijl dat mijns inziens simpel op te lossen zou zijn geweest zonder extra kosten.
waar zijn de bedrijven die nog wel coulant zijn ten opzichte van hun cliënten?