Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

börgemeister
börgemeister - 20-07-2011 09:21:42
Geldzaken & Recht

PRAXIS & ATOS WORLDLINE = MASTERCARD CREDICARD

Niet betalen met een (master) creditcard (de bijenkorfcard) bij praxis, want als je het product retour brengt bij praxis, dan zijn voorlopig de rapen nog niet gaar, het bedrag gaat op een ingewikkelde en omslachtige wijze retour op uw creditcardaccount via atos worldline - zetel in belgië.

op 14 juni jl. bracht ik twee producten terug, tot op heden zijn de bedragen nog steeds niet op mijn creditcardaccount gekrediteerd. praxis is ruim drie weken telefonisch bezig met atos worldline, deze had verklaard dat de bedragen al waren gekrediteerd.

volgens een medewerkster van praxis ben ik geen uitzondring, integendeel het gaat vaker fout.

wie ervaart of ervoer hetzelfde probleem met (van niet) terugstorten van bedragen op uw creditcardaccount?