Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

verzorgende
verzorgende - 24-07-2011 22:02:07
Geldzaken & Recht

Geen contact

Mijn vriendin is overgegaan van kpn bellen en internet naar online.
zij heeft haar nummer behouden. ik krijg geen verbinding met haar. er wordt aangegeven dat het nummer niet meer in gebruik is. terwijl als zij mij belt in de nummerweergave geen ander nummer wordt weergegeven. we worden van het kastje naar de muur gestuurd. de providers geven elkaar de schuld mijn lijn is gecontroleerd en komt volgens de kpn uit bij online.
weet iemand een opossing?