Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silly01 - 26-07-2011 18:59:13
Elektronica & TV

Miele wasmachine

Beste mensen,

ik heb op 4-2-2011 een plinternieuw wasmachine van miele gekocht met 8 jr extra garantie waar ik ook nog 160.- voor bij moest betalen. mijn wasgoed voornamelijk handdoeken washandjes en vitrage ging haken en rafelen. hiervoor is 4 a 5 keer een monteur geweest. uiteindelijk kreeg een een nieuwe trommel.ook met deze trommel kreeg ik haakjes en lussen in mijn wasgoed. had nieuwe handdoeken en washandjes erin gedaan en het kwam er gerafeld en gehaakt uit (nog erger als voorheen). hierop heb ik bij de winkel van aakoop aangegeven dat ik een nieuw machine wilde zoniet ik de rechtsbijstand in zou schakelen, omdat ik na 4 maanden nog steeds aan het klooien was met kapot wasgoed. deze heb ik uiteindelijk gekregen. vervolgens heb ik met klantcontact van miele contact opgenomen ivm kapot wasgoed. hierop gaven ze aan dat ik een lijst moest maken met ongeveer de kosten en deze op moest sturn. dit heb ik gedaan, maar ik krijg nu te horen dat ze maar de helft willen vergoeden. wat kan ik in deze situatie het beste doen? want als ik geen miele-machine had gekocht zat ik nu ook niet met de schade.

mvg.