Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjme - 03-08-2011 11:23:08
Geldzaken & Recht

blokkade doorlopend krediet

Na het afsluiten van een doorlopend krediet bij centraal beheer in 2006 heb ik enkele jaren probleemloos gebruik gemaakt van die faciliteit. overname van de kredietfaciliteit door freo, een nieuwe kredietverstrekker maart 2011 was voor ondergetekende geen reden te gaan twijfelen: iets lagere rente en administratief geen rompslomp. vanaf maart dit jaar heb ik elke maand het overeengekomen bedrag van € 30 betaald, dwz er is geen betalingsachterstand. wel heb ik het bedrag tweemaal later betaald dan overeengekomen (gestorneerd waarna alsnog betaald). de verstrekker nu heeft het krediet geblokkeerd, zonder mij daarvan schriftelijk of per e-mail op de hoogte te stellen. ik heb dat vernomen na telefonisch overleg over een verhoging van de limiet. onbegrijpelijk dat, ondanks het niet hebben van een betalingsachterstand een verstrekker zomaar gaat blokkeren! zeker omdat ik een dergelijke situatie bij centraal beheer nog nooit heb meegemaakt!

ik heb de verstrekker kenbaar gemaakt dit geen stijl te vinden.