Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
linda2cute - 04-08-2011 16:52:38
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie Blokker

Mijn vriend en ik kochten een princess stofzuiger bij blokker.
maar na 1 keer gebruikt te hebben, bleek dat deze niet aan onze eisen voldeed. simpelweg niet krachtig genoeg.
dus gingen zij naar een blokkerfiliaal in de veronderstelling dat zij hun geld terug konden krijgen.
maar de blokker doet hier niet aan, telefonisch contact met het hoofdkantoor in amsterdam mocht ook baten.

wij dachten dat de nederlandse wetgeving hier duidelijk in was, met het "niet goed, geld terug" garantie van 8 dagen.
maar volgens blokker is dit puur een richtlijn geen wet.
ik vind dit een zeer slechte zaak, maar mag dit eigenlijk wel?