Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantalhoog - 17-09-2011 11:23:56
Elektronica & TV

zijn er meer mensen met problemen tv van tele2?

Na ruim 3 jaar tevreden klant te zijn bij tele2 kreeg ik een nieuwe decorder. sinds deze decorder valt de televisie geregeld uit, eerste sproradisch tot meerdere keren per avond. de decorder gaf een piep en ging herstarten, soms bleef hij uit en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. natuurlijk hebben wij, als tevreden klant, direct tele2 ingelicht. het eerste telefoongesprek begon al wat vreemd; wij hebben 8 weken om de klacht op te lossen anders mag u opzeggen, kosteloos. helaas bleef de klacht voorkomen en heb ik nogmaals gebeld binnen de 8 weken toen de tv helemaal niet meer aan ging. we mochten direct opzeggen, nu meerdere telefoongesprekken later mogen wij in ieder geval opzeggen... de klachten zijn niet rendabel om op te lossen zegt tele2. er wordt aangegeven dat tele2 intern overleg heeft gehad en er vanuit gaat dat het percentage heel klein is 1-4%. tja als er 4% kosteloos mag opzeggen heb je als groot bedrijf geen groot probleem. daar kan ik echt heel gefrustreerd van raken, hun probleem wordt nu de onze. als wij deze slechte kwaliteit tv niet willen accepteren mogen wij een ander bedrijf opzoeken en opnieuw kosten maken voor aansluiting en decoders (2 tv's)... dat is toch echt niet klantgericht!?! na meerdere jaren trouwe klant te zijn geweest! hebben meer mensen hier last van?