Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cy
cywol - 25-09-2011 17:31:03
Computers & Telefonie

Storing bij Ziggo

Gisterenavond belde mijn schoonmoeder dat zij zonder telefoon, televisie en internet zat, ben wezen kijken of er iets los zat maar kon niets vinden, ziggo was niet meer bereikbaar na 22:00 uur vandaag nog maar eens gebeld, hebben even naar het signaal gekeken maar kregen geen verbinding met het modem. nee daar moet een monteur bijkomen, ziggo medewerker even gekeken in de agenda van de monteurs, en ja hoor 10 oktober a.s. komt er een monteur, dat betekend dus ruim 14 dagen zonder internet, telefoon en televisie, de medewerker verbaasde het niet eens. heb hem verteld dat ik echt onacceptabel is maar hij vond het heel normaal om mensen van in de 70 zo 2 weken aan te laten tobben.
ik moet komende week nog maar eens bellen of er een gaatje was in de planning, heb duidelijk gezegd dat het niet gaat om een kabeltje te verleggen wat wel een poosje kan wachten maar een storing, nou jammer voor u meneer maar er is eerder geen monteur beschikbaar.

ziggo jullie moet je schamen, jullie komen al vaak slecht in het nieuws en het verbaasd mij totaal niet.

service van ziggo is ruk!